Huom! Tilaajan on oltava yli 18-vuotias.

Toimitustapa ja -kulut:

Suosittelemme tekemään kimppatilauksia korkeiden postituskulujen vuoksi.

Toimitustapa: Postipaketti

Emme vastaa mahdollisista muutoksista kioskin aukioloajoissa.

Erityistoiveista halutun toimitustavan tai noudon suhteen voi sopia tapauskohtaisesti erikseen
sähköpostitse aittajalyhde[@gmail.com

Postikulut lisätään tilaukseen.

Emme vastaa postin kadottamista lähetyksistä.

Varastotuotteiden osalta toimitusaika on 2-7 arkipäivää.

Asiakaspalvelu: aittajalyhde[@]gmail.com

Yritysasiakkaiden tilaukset laskutetaan ennakkoon erikseen sovitulla tavalla ja tuotteet toimitetaan/postitetaan kun maksu näkyy tilillä.

Maksutapa:

Maksutavat verkossa: Checkout Verkkomaksu (kaikki kotimaiset verkkopankit)

Maksutavat noudettaessa: käteinen

Virheellisen tuotteen vaihto ja palautus

Näin hoidat palautuksen/reklamaation helpoiten

Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun ennen kuin palautat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen.Yhteystietosivulta löydät yhteystietomme. Lisää yhteydenottoosi yhteystietosi ja kuvaus tuotteen virheestä ja ostopaikka. Emme lunasta palautuksia, joista ei ole ennalta sovittu asiakaspalvelumme kanssa. Myyjä ei vastaa palautuksen kustannuksista. Myyjä voi korvata palautuskulut, mikäli tuotteessa havaitaan selkeä virhe tai kyse on takaisinvedosta.

Huomaa, että asiakkaana olet vastuussa siitä että palautettava tuote ei vaurioidu kuljetuksessa takaisin meille. Jos sinulla on tallessa paketti jota käytimme tuotteen lähettämisessä sinulle, käytä kyseistä pakettia palautukseen. Jos paketti ei ole tallessa, sinun tulee muistaa että tuote saattaa joutua kuljetuksessa iskujen kohteeksi, joten tuotteen ja paketin välissä on hyvä käyttää pehmustemateriaalia. Tuote tulee aina palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Älä kiinnitä tuotteen alkuperäispakkaukseen osoitetarroja, vaan laita alkuperäispakkaus toisen paketin sisään. Toivomme, että kerrot palautuksen syyn ja lähetät tuotteen yhdessä laskun tai lähetyslistan kanssa. Säästäkää postitoimipaikan kuitti sekä mahdollinen lähetystunnus palautuksesta. Paketin lähetys on aina lähettäjän vastuulla ja katoamistapauksissa asiakas on korvausvelvollinen mikäli palautus on lähetetty ilman kuittia tai lähetystunnusta.

Voit ottaa yhteyttä meihin kaikkien verkkokaupastamme ostamiesi tuotteitten palautusoikeuteen ja palautuksiin liittyen – vaikka tuotteet olisi toimittanut jokin yhteistyökumppaneistamme.

Noudatamme kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta siltä osin mitä tässä tekstissä ei ole toisin mainittu. kkv.fi

Mahdollisista palautuksista on ehdottomasti sovittava etukäteen, emme lunasta palautuksia, joista ei ole ennalta sovittu asiakaspalvelumme kanssa.

Peruutusoikeus

Kun asiakas ostaa tuotteita verkkosivustolta, hänellä on sovellettavan kuluttajalainsäädännön mukainen 14 päivän peruutusaika. Tämä tarkoittaa, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa mikä tahansa ostos ilmoittamalla siitä 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas tai hänen edustajansa on vastaanottanut tilatun tuotteen (peruutusaika).

Huomioithan että peruutusoikeus ei koske seuraavia elintarvikkeita:

  • helposti pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita, tai luonteensa vuoksi toimittamisen jälkeen erottamattomasti muiden tavaroiden kanssa sekoittuneita tuotteita, esimerkiksi nopeasti pilaantuvat elintarvikkeet.

Jos tuotteessa on sinetti, asiakas ei saa rikkoa sinettiä, mikäli haluaa käyttää peruutusoikeuttaan. Peruutusoikeuden voimassaolo lakkaa, kun asiakas rikkoo sinetin.

Jos asiakas haluaa peruuttaa verkkosivun kautta tehdyn kaupan, tulee asiakkaan ennen peruutusajan päättymistä lähettää tästä selkeästi kertova viesti Aitta ja Lyhde Oy:lle postitse, tai yhteystietosivulla olevaa lomaketta käyttäen. Viestissä asiakkaan on ilmoitettava nimensä, osoitteensa ja muut asiaankuuluvat tiedot, kuten esim. tilauksen viite, laskunumero sekä tuotteen nimi. Jos asiakas ei halua käyttää edellä mainittua vaihtoehtoista viestiä, hän voi käyttää kansallisen Kilpailu- ja kuluttajaviraston peruutusoikeutta koskevaa vakiolomaketta (katso linkki sivustolta www.kkv.fi).

Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan, hän vastaa palautuksen toimituskuluista ja on vastuussa tuotteen kunnosta tuotteen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun Aitta ja Lyhde OY:lle ilmoitettiin peruutuksesta. Tuote on lähetettävä hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäisessä laatikossaan ja/tai pakkauksessaan.

Myyjä voi koska tahansa tarjota ilmaisen palautuksen tietyille tuotteille. Jos ilmainen palautus on voimassa, siitä ilmoitetaan verkkosivustolla, asianmukaista tuotetta koskevalla sivulla.

Mahdollinen palautus ei kata lisätoimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että asiakas on valinnut muun kuin Myyjän tarjoaman vakiotoimituksen. Jos vain osa tilauksesta palautetaan, toimituskuluja ei palauteta. Myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon, jos ja siinä määrin kuin tällainen arvonalennus johtuu siitä, että asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi on välttämätöntä.

Myyjä maksaa summan takaisin ilman aiheetonta viivästystä, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona Myyjä vastaanotti asiakkaan peruutusilmoituksen. Myyjä voi kuitenkin siirtää takaisinmaksua, kunnes Myyjä on vastaanottanut tuotteen tai asiakas on toimittanut tuotteen palautuksesta todisteen, esim. toimitustodistuksen muodossa. Takaisinmaksu suoritetaan asiakkaalle asiakkaan valitsemaa maksutapaa käyttäen, ellei toisin sovita tai mikäli tällaiselle takaisinmaksulle on jokin este.

Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin.

Myytävät tuotteet saattavat erota sivuilla näkyvistä tuotekuvista.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja.